Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
أخبار

حضانة بنتي

ي مع الأطفال.. وطبعا أولياء الأمور عمرهم ما هيشكوا في أدوية الحىساسية والا يرفضوا إن الأطفال ياخدوها..
وبعدها ورتني صور تثبت الجرعات اللي الولاد بياخدوها.. واللي كانت أعلى كتير من المعدلات الآمنة.. في أولاد كانوا بياخدوا 3 أو 4 جرعات من الدوا بشكل يومي..
فورا عملت الحسبه في دماغي وعرفت إن بنتي أخدت دوا الحىساسية خلال الكام شهر اللي فاتوا 200 مرة.. راجعت كل صور البنت على تليفوني بتركيز أكتر ولاحظت التغيير في شكلها.. بنتي اللي بتحب الحركة بقى عندها خمول طول الوقت.. تأخر في النطق..
دكتور الأطفال قالي على ملاحظات كتير مش طبيعية ماكنش لها تفسير دلوقتي كلها بقت منطقية.. كل شك جوايا اتأكد.. كل مرة فكرت إن البنت مش طبيعية كانت صح.. كانوا بيخىدروا بنتي..
فورا روحت على قسم الشرطة وقدمت كل الأدلة اللي معايا.. واللي ادتهالي الموظفة
السابقة اللي استقالت من الحضانة.. واللي بالمناسبة وافقت على الشهادة على الحضانة لو الموضوع وصل للمحكمة..
في خلال أسبوع تم مراجعة الحضانة وتفتيشها بشكل محترف.. وفعلا لقوا أزايز دوا مستخبية في مكتب المديرة..
قفلوا الحضانة والمديرة تم اتهىامها بشكل رسمي بتخىدير الأطفال بشكل غير قانوني.. اتحكم عليها بالمراقبة والخدمات الاجتماعية بس.. وكل ولي أمر أخد مبلغ كتعويض على اللي حصل للولاد.. بس الفلوس مصلحتش المشاكل الصحية اللي اتسببوا فيها للأطفال..
أماندا لسه عندها مشاكل في التركيز واللي غالبا بسبب الاستخدام المفرط لأدوية الحىساسية.. بس مش سهل يتم إثباته..
أخيرا لقيت حضانة جديدة لأماندا.. بس مبقتش قادرة أثق فيهم.. أنا براقب كل تصرف بيعملوه مع بنتي.. الثقة اللي كانت عندي راحت خلاص للأبد.
احاديث تيكتوكيه

3 من 3التالي
تابع المقال

مقالات ذات صلة

مقالات ذات صلة

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock